logotype

Wycieczka do Instytutu Fizyki Jądrowej- Smerfy 12.10.2018

Pojechaliśmy ostatnio na interesujące zajęcia edukacyjne do Instytutu Fizyki Jądrowej. Podziwialiśmy nietypowe doświadczenia wykonywane przez pana Wiktora Niedzickiego. Mogliśmy poznać bliżej właściwości przedmiotów domowych i podziwiać pokaz baniek mydlanych. Świat nauki zawsze nas fascynuje i rozbudza naszą ciekawość, dlatego czas tam spędzony był dla nas bardzo ciekawym wydarzeniem.

Spotkanie z ratownikiem medycznym 05.10.2018

Gościliśmy w przedszkolu ratownika medycznego - który przedstawił nam podstawowe zasady udzielania pierwszej pomocy. Pani Anna Lipiarska, która prowadziła zajęcia przypomniała nam numery alarmowe i informacje, które należy przekazać w rozmowie telefonicznej dyspozytorowi pogotowia ratunkowego, podczas zgłaszania wypadku. Mieliśmy pokaz różnych materiałów opatrunkowych oraz przybliżenie sposobu ich zakładania na naszych modelach misiach.
Bardzo serdecznie dziękujemy naszemu Gościowi za przeprowadzenie ciekawych i miłych zajęć.

Dzień Przedszkolaka 20 września 2018

Kolorowy i piękny Dzień Przedszkolaka świętowaliśmy radosną zabawą w ogrodzie. Uczestniczyliśmy w zawodach sportowych, grach, puszczaliśmy bańki mydlane i zajadaliśmy przepyszną watę cukrową. Każdy z nas cieszył się z tatuażu pomalowanego specjalną farbą. Każdy z nas otrzymał także w prezencie baloniki- zwierzaki. To był bardzo miły i udany dzień. Na naszych twarzach gościły promienne uśmiechy i szczęście z bycia razem:)

Wycieczka na Krakowski Rynek Smerfy 31.08.2018

Na zakończenie wspólnie spędzanych wakacji postanowiliśmy sprawić sobie wycieczkę na rynek. Zbliża się czas rozstania i pójścia do szkoły. Mieliśmy jeszcze okazję podziwiać razem nasze piękne miasto. Kryje ono wiele wspaniałych zabytków i tajemnic. Zrobiliśmy spacer oglądając sukiennice, pamiątkowe zdjęcia przy Kościele Mariackim, pomniku Adama Mickiewicza i innych ciekawych miejscach. Oglądaliśmy stragany z kwiatami i pamiątkami dla zwiedzających. Chętnie pozowaliśmy do zdjęcia grupowego. To będzie świetne wspomnienie, gdy przyjdzie czas opuszczenia naszej grupy przyjaciół:)

Teatrzyk pt. Lesne skarby - 07.08.2018

Oglądając ostatni teatrzyk mieliśmy okazję przypomnieć sobie zwierzątka mieszkające w lesie. Wiemy już, jak ważne jest odpowiednie zachowanie podczas leśnych wędrówek. Co nam wolno a czego nie w lesie, aby nie odstraszać jego mieszkańców. Pełna humoru i zabawnych tekstów spektakl wprawił nas w świetne nastroje i wywołał piękne uśmiechy na naszych twarzach.

Zajęcia edukacyjne ze Strażą Miejską- 12.07.2018r

Podczas spotkania z naszymi gośćmi pracującymi w Straży Miejskiej przypomnieliśmy podstawowe zasady obowiązujące w ruchu drogowym. Bezpieczeństwo to podstawa, dlatego w trakcie super fajnej zabawy wcieliliśmy się w różne role: policjanta, kierowcy, pieszego odświeżając wiedzę z zakresu ruchu, obowiązujących zasad ostrożności na drodze i naszych praw. Dziękujemy za te miłe i ciekawe zajęcia:)

Zakończenie roku - Krasnoludki 29.06.2018

Hej hej, hej ja ho- los pirata każdy zna...hej hej i ole...dziś w piratów bawiliśmy się:) Radosną muzyką, tańcami i pirackimi okrzykami rozpoczęliśmy nasz wesoły występ. W świetnych nastrojach pożegnaliśmy rok przedszkolny, świętując początek wakacji. Nasza piracka załoga spisała się na medal, a każdy z nas otrzymał super dyplom i książeczkę prac plastycznych na pamiątkę. Nasi kochani Rodzice i bliscy byli z nas bardzo dumni oglądając nasze artystyczne wyczyny.

Zielona noc Smerfów- 29.06.2018

Zorganizowaliśmy dla naszej grupy Smerfów na pożegnanie Zieloną Noc:) Było dużo zabawy, śmiechu, żartów i super pomysłów na spędzenie tego czasu. Zwiedzaliśmy przedszkole nocą, wykonując specjalne zadania. Każdy w efekcie swoich poszukiwań mógł znaleźć świecącą bransoletkę oraz inne ukryte niespodzianki. Robiliśmy także podchody, ciekawe konkurencje, oglądaliśmy kino przedszkolne przy zajadaniu pysznego popcornu oraz przygotowywaliśmy wspólnie kolację i śniadanko. Nocowanie w przedszkolu po raz pierwszy było dla nas ogromną frajdą i jeszcze bardziej zbliżyło nas do siebie.

Zakończenie roku - Smerfy 27.06.2018r

Nasza wspaniała grupa starszaków jest już po oficjalnym zakończeniu roku. Większość z nas tym ostatnim spotkaniem pożegnała się już na stałe z przedszkolem. Zatańczyliśmy razem uroczystego poloneza, który rozpoczął nasz program artystyczny. Piękny i wzruszający występ zapadnie na pewno w nasze serca. Pożegnania, podziękowania za wspaniały, wspólnie spędzony czas, zdobytą wiedzę, zabawy, nowe doświadczenia, przygody, wycieczki, wspólnie dzielone smutki i radości - to wszystko jest wspaniałą częścią naszego pobytu w przedszkolu. Jesteśmy z siebie bardzo dumni i dziękujemy naszym Rodzicom i Paniom za ten świetny czas, wsparcie, troskę i miłość jaką nam okazali. Wkraczamy w nowy etap, ale nadal pozostaniemy wiernymi przyjaciółmi:)

Wycieczka do Magicznego Domku 26.06.2018

Chcieliśmy podzielić się wrażeniami z ostatniej wycieczki, podczas której bardzo miło spędziliśmy czas. Odwiedziliśmy Magiczny Domek w Głogoczowie, gdzie czekało na nas mnóstwo atrakcji. Piękne, kolorowe miejsce sprawiło, że świetnie się tam czuliśmy. Historia Babci Leokadii przeniosła nas w świat starych zabawek, kolekcji dziadków do orzechów, porcelanowych lalek, gałganek, szmacianek. Magiczny Salonik z ukrytymi tajemniczymi zakamarkami, skrytkami, Domkiem Misiów, interaktywnym drzewem do którego można wejść, licznymi zwierzętami. Pokonywaliśmy także wspólnie ścieżki Magicznego Ogrodu. Na strefie Frajdo czekała na nas moc konkurencji i nietypowych zabaw i zawodów. Każdy z nas świetnie się bawił i znalazł ulubioną atrakcję dla siebie.