logotype

Zajęcia edukacyjne ze Strażą Miejską- 12.07.2018r

Podczas spotkania z naszymi gośćmi pracującymi w Straży Miejskiej przypomnieliśmy podstawowe zasady obowiązujące w ruchu drogowym. Bezpieczeństwo to podstawa, dlatego w trakcie super fajnej zabawy wcieliliśmy się w różne role: policjanta, kierowcy, pieszego odświeżając wiedzę z zakresu ruchu, obowiązujących zasad ostrożności na drodze i naszych praw. Dziękujemy za te miłe i ciekawe zajęcia:)

Zakończenie roku - Krasnoludki 29.06.2018

Hej hej, hej ja ho- los pirata każdy zna...hej hej i ole...dziś w piratów bawiliśmy się:) Radosną muzyką, tańcami i pirackimi okrzykami rozpoczęliśmy nasz wesoły występ. W świetnych nastrojach pożegnaliśmy rok przedszkolny, świętując początek wakacji. Nasza piracka załoga spisała się na medal, a każdy z nas otrzymał super dyplom i książeczkę prac plastycznych na pamiątkę. Nasi kochani Rodzice i bliscy byli z nas bardzo dumni oglądając nasze artystyczne wyczyny.

Zielona noc Smerfów- 29.06.2018

Zorganizowaliśmy dla naszej grupy Smerfów na pożegnanie Zieloną Noc:) Było dużo zabawy, śmiechu, żartów i super pomysłów na spędzenie tego czasu. Zwiedzaliśmy przedszkole nocą, wykonując specjalne zadania. Każdy w efekcie swoich poszukiwań mógł znaleźć świecącą bransoletkę oraz inne ukryte niespodzianki. Robiliśmy także podchody, ciekawe konkurencje, oglądaliśmy kino przedszkolne przy zajadaniu pysznego popcornu oraz przygotowywaliśmy wspólnie kolację i śniadanko. Nocowanie w przedszkolu po raz pierwszy było dla nas ogromną frajdą i jeszcze bardziej zbliżyło nas do siebie.

Zakończenie roku - Smerfy 27.06.2018r

Nasza wspaniała grupa starszaków jest już po oficjalnym zakończeniu roku. Większość z nas tym ostatnim spotkaniem pożegnała się już na stałe z przedszkolem. Zatańczyliśmy razem uroczystego poloneza, który rozpoczął nasz program artystyczny. Piękny i wzruszający występ zapadnie na pewno w nasze serca. Pożegnania, podziękowania za wspaniały, wspólnie spędzony czas, zdobytą wiedzę, zabawy, nowe doświadczenia, przygody, wycieczki, wspólnie dzielone smutki i radości - to wszystko jest wspaniałą częścią naszego pobytu w przedszkolu. Jesteśmy z siebie bardzo dumni i dziękujemy naszym Rodzicom i Paniom za ten świetny czas, wsparcie, troskę i miłość jaką nam okazali. Wkraczamy w nowy etap, ale nadal pozostaniemy wiernymi przyjaciółmi:)

Wycieczka do Magicznego Domku 26.06.2018

Chcieliśmy podzielić się wrażeniami z ostatniej wycieczki, podczas której bardzo miło spędziliśmy czas. Odwiedziliśmy Magiczny Domek w Głogoczowie, gdzie czekało na nas mnóstwo atrakcji. Piękne, kolorowe miejsce sprawiło, że świetnie się tam czuliśmy. Historia Babci Leokadii przeniosła nas w świat starych zabawek, kolekcji dziadków do orzechów, porcelanowych lalek, gałganek, szmacianek. Magiczny Salonik z ukrytymi tajemniczymi zakamarkami, skrytkami, Domkiem Misiów, interaktywnym drzewem do którego można wejść, licznymi zwierzętami. Pokonywaliśmy także wspólnie ścieżki Magicznego Ogrodu. Na strefie Frajdo czekała na nas moc konkurencji i nietypowych zabaw i zawodów. Każdy z nas świetnie się bawił i znalazł ulubioną atrakcję dla siebie.

Zakończenie roku - Troskliwe Misie 25.06.2018

Ahoj! Ahoj żeglarze!!! W cudownych nastrojach żeglując po niebezpiecznych wodach zakończyliśmy naszą całoroczną przygodę. To my dzielni marynarze... pływając na statkach oceanu i niczego się nie bojąc pokazaliśmy jacy jesteśmy super dzielni:) Nasz występ jeszcze bardziej upiększyliśmy pięknymi piosenkami i tańcami. Każdy z nas otrzymał super dyplom i książeczkę z pracami plastycznymi, które przez cały rok zbieraliśmy na pamiątkę. Wakacji czas, wakacji czas - tak wiele przygód czeka nas:)

Wycieczka do Urzędu Pocztowego - Troskliwe Misie 21.06.2018

Nasza grupa odwiedziła pobliski Urząd Pocztowy, aby przybliżyć tematykę naszych zajęć. Wiemy już, jak adresować i wysyłać listy i paczki, jakie znaczki są nam potrzebne do Polski i za granicę, co to priorytet oraz w jaki sposób wysłać bliskim pocztówkę z wakacji?. Wyjście na pocztę bardzo nam się spodobało i każdy z nas mógł wysłać swój osobisty list.

Cykl zajęć przyrodniczych - Bezpieczne wakacje 20.06.2018r

Ponieważ zbliża się dla nas czas wypoczynku i wyjazdów to omówiliśmy sobie różne zagrożenia z tym związane. Wiemy jakie czyhają na nas niebezpieczeństwa w czasie wakacji i jak sobie z nimi poradzić. Wiemy już doskonale pod jaki numer alarmowy dzwonić i złożyć meldunek. Ponadto przypomnieliśmy sobie, jak radzić sobie z poparzeniami, ranami, ukąszeniami, omdleniami i innymi typowymi problemami w sezonie letnim. Na manekinie także mogliśmy poćwiczyć udzielanie I pomocy przedmedycznej. Te wszystkie rady i wskazówki są bardzo cenne i przydatne. Będziemy czuć się teraz o wiele pewniej i bezpieczniej.

Projekt -Szał plastyka- Przestrzenne węże 13.06.2018r

Na ostatnich zajęciach plastycznych wyczarowaliśmy przestrzenne węże. Malowanie na folii bąbelkowej sprawiło nam dużo ciekawych doznań artystycznych. Z odbitej folii na talerzyku powstała super sylweta węża. Efekt bąbelkowej folii sprawił, że nasz wąż wyglądał, jakby miał prawdziwą skórę:)

Kibicujemy!!! - Nasz koleżeński meczyk - 19.06.2018

Do boju Polsko...!!! Połączyliśmy się dzisiaj duchowo z naszymi piłkarzami i trzymaliśmy mocno kciuki za mecz, który grała nasza reprezentacja. My także nie próżnowaliśmy...zagraliśmy nasz osobisty koleżeński meczyk, który dostarczył nam sporo emocji. Walczyliśmy dzielnie na boisku do samego końca gry, a każda z drużyn pokazała dziś zaangażowanie i na co nas stać.